Kaffebryggaren

I måndags när jag kom hem på morgonen efter att ha jobbat natt så skulle min älskling sätta på kaffe åt oss till frukost men bryggaren gav ifrån sig en ömklig pust och sedan inget mer! Jag fick panik, inget kaffe!!! Gick och lade mig men kunde inte sova så jag gick upp och klädde på mig och sedan åkte vi till Eskilstuna för att leta efter en ny kaffebryggare. Det tog några timmar att hitta den perfekta och vi var på flera ställen, Elgiganten hade den dåligaste servicen. Vi stod och väntade på utlovad hjälp i 15 minuter men det kom aldrig någon personal så Elgiganten i Folkesta behöver man inte åka till om man ska handla. Nu har vi i alla fall en ny kaffebryggare och jag har druckit mitt morgonkfaffe och ska åka till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0