Slut på sommaren?

Det bara regnar ute och ingen sol så långt ögat kan se men det är väl lika bra eftersom jag bara jobbar. Var ledig lördag och söndag men vad jag hann med att göra de två dagarna vet jag knappt själv. Har huvudvärk idag och det beror på vädret, det är så kvavt och fuktigt ute så jag bara flämtar när jag rör på mig. Gahh vad jag känner mig eländig idag, snyft. Var hemma hos min syster i lördags och målade naglarna på hennes tvååriga dotter, det var ingen bra ide för så fort naglarna var målade stoppade ungen ena fingret i munnen och skulle snutta på det. Fick hålla i hennes händer tills nagellacket torkat och hon blev så sur över det och sa att jag skulle gå. Det gick inte att förklara för henne varför jag gjorde som jag gjorde heller, jobbigt med barn! Nästa gång så målat jag hennes tånaglat för de snuttar hon inte på, i alla fall har jag aldrig sett henne sitta och suga på sina tår.

Kommentarer
Postat av: Karin

Hon kan snutta på tårna de har jag sett

2011-07-19 @ 14:00:28
URL: http://schkmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0