Ser fram emot helgen

Nu är det måndag och en ny vecka är på ingång. Jag längtar redan till helgen för jag är ledig fredag-söndag och det är välbehövlig vila som jag har att se fram emot. Nu har jag snart jobbat 7 dagar i sträck och det känns kan jag säga. Egentligen så skulle jag ha varig ledig idag och även imorgon men det är folk som är sjuka så det är bara att ställa upp och hoppa in och jobba men om jag ser det positivt så blir det ju mera pengar i min ficka! Nu har jag och Johan levt utan vårar internet i 1,5 månader och tele2 kan fortfarande inte säga när internet ska fungera men trots det så dimper det ner en räkning från dem varje månad, så roligt att betala för något man inte har.

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Amanda,



Det är tråkigt att läsa att du har problem med ditt bredband. Som jag förstår låter det som att du har en felanmälan hos oss på detta. Om felet ligger hos oss kommer vi givetvis kompensera dig för denan tid när bredbandet kommer igång igen. Om du har några frågor eller funderingar får du gärna mejla mig på [email protected].



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2011-01-26 @ 12:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0