På onsdag kör jag igång

På onsdag startar min tre dagars fasta och jag hoppas att det kommer att gå bra och att jag kommer att må bra framför allt. Vill gå ner i vikt och behöver gå ner i vikt så att jag kommer i min nya skitsnygga jeans från Zara. Var i Stockholm för några veckor sedan och hittade ett par jeans som var på rea och när jag skulle prova dem så vardet en jättelång kö till provhytten så jag köpte jeansen utan att prova dem för de var i min storlek men när jag kom hem var de alldelles för små så nu jävlar. Idag har jag jobbat och ska jobba imorgon med men är ledig onsdag och torsdag och sedan jobbar jag hela helgen. Ser fram emot nästa helg dä jag är ledig hela helgen och då ska jag planera in något roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0