Och då var jag förkyld

Min gubbe har gått hemma och hostat och nyst i hela förra veckan och nu har det övergått i hosta. Jag trodde att jag skulle klara mig från att bli smittad då jag inte haft några symtom men så smällde det till i måndagsnatt och nu är jag snuvig och har ont i halsen men det går att jobba så det ska jag vara glad över. Är ledig hela den här helgen med och det känns så lyxigt. På lördag har jag tänkt åka iväg och leta efter en lampa att ha i köket, blir nog en svä h till Åsby trädgård skulle jag tro. Idag när jag kommer hem frön jobbet blir det middag och sedan ska jag ha myskväll för mig själv eftersom Johan ska iväg och skruva med sin motorcykel men det gör inget för jag känner att jag behöver lite egen tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0