Mitt tusende inlägg!

Nu har jag skrivit tusen inlägg i den här bloggen och det är ganska så coolt! Har tänkt att starta en inredningsblogg men har ännu inte tagit tag i det. Har så mycket annat som måste göras. Idag är jag på jobbet och det är ett 12 timmarspass som ska avklaras och sedan är jag ledig i två dagar. Förra veckan beställde jag två nya lampfötter från en inredningsbutik på nätet och vilket fynd jag gjorde. Lampfötterna hade kostat 479 kr styck och det var rea så jag fick dem till 50% rabatt! Ska bara hitta ett par snygga lampskärmar att matcha dem med. Igår fick jag min lönespec och det var riktigt trevlig läs ing! Det lönade sig att jobba på nyårsafton, trots att jag hellre hade velat vara med min familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0