Jag är så taggad nu.

Nu är det lite mindre än nio timmar kvar tills jag slutar jobba och sedan är ledig i tre dagar på raken! Det kommer att bli så jäkla skönt. Imorgon kör jag igång med min fasta och igår började jag äta mindre mat så att det inte blir en chock för min kropp när jag imorgon bara ska dricka juicer och vatten. Anledningen till att jag vill fasta är att min kropp behöver en nystart och även om det kommer att bli tungt att bara dricka juicer och ört teer tre dagar så kommer jag nog att må super efteråt. Min älskling sa att han skulle titta förbi mig på jobbet idag och jag hoppas att han gör det. Vi hat verkligen gått om varandra hemm den här veckan för han har jobbat natt och jag har jobbat dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0