Bröllop!

Igår var vi på bröllop och det var en gammal kompis till Johan som gifte sig med sin tjej efter nio år tillsammans! Vigselakten var så romantisk och bruden var så fin att jag började längta efter att få en ring på mitt finger. Bröllopsmiddagen hölls i Kungsör och var verkligen jättetrevlig och maten vi fick var väldigt god. DRack alkoholfritt vin till maten och jag måste säga att det var väldigt gott. Efter middagen blev det fest med ett band som spelade och vi fick bröllopstårta som egentligen inte var en riktíg tårta utan det var cupcakes med choklad och någon jättegod fyllning med hallon, vill också baka cupcakes nu! Inatt sov det över en liten karl hemma hos oss och imorse gjorde jag frukost till min stora karl och till den lilla men den lilla karln knaprade bara lite på en smörgås och drack två klunkar kaffe och var sedan mätt och belåten....skumt. Idag har vi bara varit hemma och tagit det lugnt. Jag har vilat mig för det blev väldigt sent igår, tror inte vi var hemma förräns vid tre på natten, min älskling har vilat han med men det var nog pga alkoholen som han drack igår. Imorgon ska jag jobba men det är ett kort pass och sedan ska jag hem och se om min älskling har någon present åt mig för det är ju alla hjärtansdag imorgon! JAg har knåpat ihop en present åt honom och sedan glömde jag köpa ett kort och eftersom klockan var 21 så bestämde jag mig för att göra ett eget alla hjärtansdagkort på datorn och det tog sin lilla tid men jag lyckades och fint blev det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0