Om jag överlever den här natten

Så känns det nu och jag ska snart åka och jobba. Jag har laddat med mjuka näsdukar i mina benfickor och sen har jag med mig Alvedon så nog borde jag överleva. Johan har bara legat och sovit hela dagen medan jag hat släpat mig ner i tvättstugan och sedan lagat middag åt oss. Nu vill jag att någon tar hand om mig men Johan gick nyss och lade sig igen så jag får klara mig själv. Ska hem tull min syster och låna några tidningar av henne så att jag har lite att läsa inatt och hon ska få några av mina tidningar. Nu är min plan att dricka upp mitt kaffe, snyta mig, borsta tänderna och håret ( inte med samma borste!) och sedan åka till Eskilstuna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0