Jag mår inte bra idag

Jag är förkyld, har en sprängande huvudvärk och har inte sovit så bra inatt. Jobbade som croupier igår och det var en idiot som spillde ut rödvin över hela spelbordet och sen hällde han ett saltkar över vinet för han sa att salt tar bort fläckar. När jag sedan kom hem på natten och ville krypa ner i sängen med min älskling och bara sova så hade Strömsholms vandrarhem någon slags fest och spelade musik så det hördes ända till Västerås, som tur var så stängde de av musiken 03.20 och då hade vi ringt till polisen för vi orkade inte med deras dunka dunka. Johan och jag trodde att det skulle vara lugnt och skönt att bo på landet men där blev vi grundlurade, imorgon ska jag ringa runt efter en ny lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0