Jag har fått nog

Igår var jag så trött eftersom jag hade jobbat natt och skulle vända på dygnet så sov jag inte mycket när jag kom hem från jobbet och hade tänkt gå och lägga mig tidigt på kvällen men så blev det inte för mina grannar som bor vägg i vägg bestämde sig för att ha fest och deras sällskap växlade med att stå på balkongen och bröla till att springa i trappen och skrika och slå i dörrar och ha någon slags riverdance i vardagsrummet till hög musik, gissa om jag var förbannad när klockan var 23.00 och det enda jag ville var att få en god natts sömn. Lyckades somna men med dubbla öronproppar och idag har jag ont i öronen och är så trött. Jag var och hälsade på min lillebror igår som hade fyllt 18 år och han fick en liten present och deg var trevligt. Hann med att basta hemma igår med Karin och just när vi skulle börja yla tull Singstar så kom hennes kille och hämtade henne, trist men vi får ta det en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0