Inget kaffe

Det är så hemskt, kaffemaskinen på jobbet är trasig och nu väntat ety 12 timmar långt arbetspass utan kaffe! Hur ska jag klara mig? Har 8,5 timmar kvar på mitt arbetspass och sedan får jag åka hem och brygga mig en kopp svart guld! Pratade med min lillasyster igår och hon sa en rolig sal om att min Johan vill att jag ska se ut som ett svullet marsvin och det lät så kul. Det hela började med att jag berättade för min syster att Johan lagt köpt en chokladkaka som jag gillar och lagt fram den när jag kom hem från jobbet, en snäll gest/ Skrev igår att jag skulle vara ledig hela helgen men idag ringde de och kollade om jag inte kunde jobba på söndagen och det tackade jag ja till. Kan behöva få in extra pengar eftersom det snart är jul och så flyttar vi i december.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0