Ringer och tjatar.

Vi har våran gamla lägenhet till och med sista maj och nu ringer den nya hyresgästen och tjatar och vill ha nyckeln en vecka tidigare. JAg känner att eftersom vi betalt hyra till sista maj och hon fick chansen att ta lägenheten i maj men valde att inte göra det pga dubbla hyror så vill jag inte ge henne nyckeln en vecka tidigare pga att hon varit snål och tvingat oss betala 2 dubbla hyror och sedan är vi inte klara med städningen i gamla lägenheten. Det känns jobbigt men imorgon ska vi dit och städa och försöka få ordning på det sista. Ikväll blir det tacos till middag och efter middagen ska jag åka och jobba. Gillar mitt jobb men det är så mycket skönare att vara ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0