Vissa människor förstår inte

Att en del människor har svårt att sätta sig in i hur andra känner det inför vissa saker det kan jag ta men när ens egen familj vägrar att fatta en del saker då ger jag upp.

Jag har flera gånger sagt till den här personen att jag inte orkar mer om personen fortsätter tjata på mig och kräva saker av mig som jag inte kan ge men det har bara fortsatt och när personen äntligen flyttade så trodde jag att allt skulle bli lugnt men då hoppar personen på mig om det mest privata som hänt mig (en sak jag inte orkar tänka på därför att det gör alldelles för ont) när jag kommer och hälsar på personen.

Inte nog med att personen frågar mig om det som hänt, personen sitter och flinar och verkar tycka att det är roligt också. Jag sprang gråtandes därifrån för jag orkade inte höra och nu orkar jag inte träffa den här personen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0