Snart flyttar vi!

Nästa vecka sja jag ringa och kolla om vi inte kan få nyckeln till vårat nya hem lite tidigare och sedan måste jag höra när hyreslappen kommer för hyran måste ju betalas. Tiden har gått så fort sedan Johan och jag hittade vårat nya hem och det ska bli skönt att komma närmare jobbet och inte behöva pendla lika långt som vi gör idag.

Jag jobbar idag med och jag hoppas att det blir lika lugnt på jobbet som igår. Känner mig trött idag trots att jag gick och la mig tidigt igår, somnade vid elva på kvällen. Ska jobba som croupier ikväll och det blir nog lugnt skulle jag tro efter som det är helgen innan lön och då brukar folk stanna hemma.

Hoppas att min älskling har varit duktiog och lagat mat tills jag kommer hem. Vi har inte hunnit umgås nu på flera dagar eftersom vi har jobbat mycket båda två och haft olika arbetstider men ikväll hinner vi ses i åtminstone två timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0