Rensat hemma

Nu inför det att vi snart ska flytta så rensade jag ur allt som inte behövs längre. Igår började med att rensa ur min garderob och fick ihop 2 sprängyllda plastpåsar med kläder som jag ska ge bort, ska frotsätta rensa för när vi flyttar kommer vi inte att ha lika många garderober som vi har nu.

Nästa vecka ska jag ringa och kolla om man inte kan få nyckeln lite tidigare för då kan Johan börja flytta över saker som ska vara i förrådet. Ska verkligen bli kul att flytta och komma närmare jobbet. Fast i nuläget så vet jag ju inte om jag ska jobba i Västerås eller i Eskilstuna.

Ska jobba idag så nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan åka för jag måste tanka bilen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0