Lördagsmys

Igår hade jag och Johan en riktig myskväll och det behövdes efter den hemska dagen. Förstår inte en viss person att man inte sitter och flinar och frågar saker som gör ont för den som råkat ut för det. Kommer inte orka träffa den här personen på ett bra tag.

Igår lagade vi middag hemma och det blev hemmagjorda potatisklyftor marinerade i dill och sesamfrön, hemmagjorda kebabspett och tsatziki som  jag också gjort själv. Sedan tittade vi på melodifestivalen och det kändes som att det var rätt låt som vann men jag tycker att hon borde ha snyggare scenkläder sen när hon ska uppträda i Oslo.

Idag har jag varit ute på en långpromenad och nutit av solen och nu ska jag städa badrummet och sedan dricka en kopp kaffe och bara njuta av att vara ledig.

Kommentarer
Postat av: K

Hemsk människa.. Hon kanske njuter av andras olycka!

2010-03-14 @ 13:27:43
URL: http://schkmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0