Jag har fått sparken!

Fick reda på igår att jag fått sparken. Jaha tänkte jag eftersom personen som sparkat mig definitvit inte är min chef men men det kanske funkar det också. Nej för att sluta skämta så fick jag höra igår att min jobbarkompis sprungit runt och sagt till folk att jag fått sparken och att det var han som fixat det men i själva verket så har jag bytit avdelning och jobbar numera i en annan stad därför att de hade ett bättre erbjudande på jobb.

Kan ju undra varför min manliga jobbarkompis springer runt och säger till folk att han har fått mig sparkad/sparkat mig? Beror det på att han är en utlänning och inte klarar av att en tjej har ett manligt jobb eller är det för att han inte gillar mig? Vet inte varför men jag bryr mig inte. Ringde i alla fall min chef och berättade vad som hänt och han sa att han skulle prata med killen.

Jag har i alla fall inte fått sparken utan bytt ställe att jobba på och idioten på mitt gamla jobb kan dra åt helvete!

Kommentarer
Postat av: Karin

Kan ju han drömma om! Vissa tror de är mer än andra men i själva verket så är de ingenting!

2010-03-31 @ 21:08:01
URL: http://schkmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0