Högt blodtryck

Var hos doktorn idag och kollade min hälsa och jag har fortfarande högt blodtryck, känns inte så kul att vara 26 år och ha högt blodtryck, måste börja varva ner och lära mig att koppla av.

Nu håller jag på och tvättar och det känns skönt att jag äntligen tagit tag i den biten för nu har jag snart inga rena underkläder. Imorgon är jag ledig och då planerar jag att åka och hälsa på min mamma som flyttat och även gå en sväng på stan och kolla om jag hittar något roligt på bokrean.

Nu ska jag dricka kaffe och äta frukost.

Kommentarer
Postat av: Karin

Det är farligt med högt blodtryck. Du sliter ju ut kroppen om du fortsätter stressa och jobba mycket.

2010-03-04 @ 09:35:25
URL: http://schkmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0