Härliga dagar

Nu tror jag verkligen att våren är på gång. Igår när jag var ute på en promenad med Johan så lyste solen och det var varmt ute. Önskar att jag hade tid till en promenad i solen idag med men det har jag inte för jag ska jobba men imorgon börjar jag sent så då blir det definitivt en långpromenad.

Nu i helgen är vi båda lediga och har tänkt att hitta på något roligt tillsammans och har börjat fundera ut lite saker som vi vill göra. Vi har några bra idéer.

Jag har börjat rensa här hemma för vi flyttar ju om nägra veckor och det är skönt att ha allt klart så att man kan koncentrera sig på att packa. Hoppas att vi kommer att trivas på nya stället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0