En snabbis till Örebro

Idag har Johan och jag varit i Örebro på Marieberg och kikat lite på kläder och andra saker. Ska dricka kaffe nu och sitta lite vid datorn och titta och sedan ska jag åka och jobba.

Gjorde illa min fot igår och jag har hasat mig fram, vet inte vad som hände med foten förutom att jag halkade på isen och trampade snett och det värker när jag ska stödja på foten, kul att jobba på eftermiddagen och behöva hasa omkring som en annan pensionär.

Kaffetime nu och sedan ska jag hinna ner en sväng på stan för att proviantera lite till middagen ikväll.

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag sa ju namnet förut.

2010-03-10 @ 13:42:56
URL: http://schkmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0