En dejt ikväll.

Ser verkligen fram emot ikväll för då ska Johan och jag gå ut och äta tillsammans och det var ett bra sedan vi gick ut och åt middag. Ska gå på en restaurang i Västerås som varit med i Kniven mot strupen och det ska bli intressant och se om de har bra mat där.

Jobbar till 12,00 idag och sedan ska jag hem och packa för imorgon får vi äntligen nyckeln till vårt nya hem och tänkte börja köra saker på en gång. Hoppas verkligen att vi kommer att trivas. Vet inte hur länge vi kommer att bo på vårat nya ställe eftersom Johan söker jobb lite här och där och får han fast någonstans så kanske vi flyttar igen.

Igår slutade jag också klockan 12,00, skulle ha slutat 20,00 men det hade blivit fel på schemat och jag gnällde inte så mycket över det utan åkte och hälsade på min mamma och 2 av mina bröder och sedan åkte jag hem och tog en promenad med Johan och efter det lagade han middag åt oss.

Kollade på Håkans bar igår och jag tycker inte att det är ett särskilt roligt program, Håkan är inte lika rolig som när han var med i Färjan.


Kommentarer
Postat av: Karin

Håkan är bra men jag fattar inte vad den där äldre kvinnan och den töntiga killen gör där. Bort med dem för de är så tråkiga.

2010-03-30 @ 18:17:48
URL: http://schkmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0