En älg!

Igår när jag körde hem från jobbet och nästan var hemma så ser jag något på vägen men det var mörkt och mina helljusen var så smutsiga så de lös inte så bra men när jag kommer närmare ser jag att det är en jättestor älg som står mitt på vägen och ska gå över och jag fick panik och tvärbromsade samtidigt som jag tutade på älgen för att skrämma den. Det lyckades och älgen försvann ut på en åker. Man måste alltid vara uppmärksam när man kör bil för annars kan olyckor hända, det har jag stor erfarenhet av efter min kära mamma som har varit med om otaliga bilolyckor.

Kommentarer
Postat av: Karin

Kanske därför jag är så bra när jag kör bil. Jag har ju varit med i 2 av hennes olyckor.

2010-03-13 @ 11:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0