Duktiga jag

Nu har jag städat hemma och det är så rent så. Johan var också med och städade , han tog hand om köket och städade faktiskt ugnen.

Ska ta en powerwalk bara jag har smält lunchen. Det är så fint väder ute nu och varmt är det också så det är lika bra att passa på. Har tre veckor på mig att få ner mitt blodtryck (då ska jag tillbaka till doktorn) och jag hoppas att det kommer funka genom att jag äter nyttigare mat och rör på mig mera.

Vilken rolig dag jag hade igår, jobbade som vakt och fick se de sämsta uppträdandena någonsin. Det var Linda Pritchard, Erik Sade och Nanne Grönvalls och en till grupp som ylade på en pytteliten scen. Pinsammt att vara artist och uppträda i ett köpcenter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0