Blåsor

Har blåsor på mitt högra ringfinger och det är jättetorrt oavsett hur mycket jag än smörjer medans resten av handen inte är torr. Vet inte vad det är för fel på mitt finger. I vintras hade jag mitt vänstra långfinger som knakade varje gång som jag böjde på det och till slut fick jag nog och gick till doktorn men det enda han sa var att fingrar knakar ibland.

Den här veckan jobbar Johan kväll varje dag så jag kan äta vad jag vill till middag och se på vad jag vill på tvn och det kommer bli skönt. Kan ta ett skumbad och ligga och simma i badkaret så långe som jag vill utan att någon står utanför och vill komma in.

Har fortfarande ont i min fot och det vill inte gå över. Jag vill inte sitta hem och uggla heller utan vill gå en långpromenad varje dag för nästa vecka ska jag till doktorn och kolla mitt blodtryck och då vill jag att det ska ha sjunkit.

Nu ska jag se om det finns något roligt att titta på på tv3 play, annars ska jag äta frukost.

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag har också fått några blåsor fast i mini format.

2010-03-16 @ 13:01:43
URL: http://schkmidt.blogg.se/
Postat av: Karin

När ska du köpa sex and the city boxen då?

2010-03-16 @ 16:38:23
URL: http://schkmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0