Vad är problemet?

Igår gick jag och lade mig vid 22.30 och låg och läste en bok en stund och njöt av att det var tyst, vid 23.00 börjar grannen ovanför mig böka runt som en galning hemma och det låter som att hon flyttar möbler eller något i den stilen. Kände mig riktigt irriterad och undrar vad hon har för problem? Man kan väl ta lite hänsyn till sina grannar tycker jag. Idag skiner solen och jag har lite ärenden att uträtta och sedan ikväll så ska jag jobba men det är inget långt pass utan bara 5 timmar så det ska nog flyta på ganska så fort.

Kommentarer
Postat av: Karin

Mina pensionärs grannar ovanpå håller också på och bökar runt sent på nätterna :/ Men det är sånt man får ta. Bättre det än att man har någon som spelar musik dygnet runt.

Var extra trevlig mot de ovanpå så de får ett trevligt intryck av dig då kommer de nog börja tänka mer på dig. Jag har varit extra trevlig mot mina grannar ovanpå och det har faktiskt blivit lugnare sedan dess :)

2010-06-03 @ 10:14:26
URL: http://schkmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0