Jag är snurrig!

Idag skulle jag hem till pappa på kvällen för att gå ut med hans hund Livia och jag kom iväg i god tid. När jag kommer fram till Eskilstuna ser jag att jag har lite bensin kvar och bestämmer mig för att stanna och tanka och då upptäcker jag att jag har glömt min plånbok hemma. Jag är då i Eskilstuna och har lite bensin som inte räcker för att köra hem och inga pengar löst men som tur var så fick jag låna av min syster. Nu är jag på jobbet, jobbar som croupier ikväll. Sitter och väntar på att det ska komma folk och spela så att jag kan tjäna pengar. Imorgon blir det en lång arbetsdag för mig men på måndag är jag ledig och jag längtar dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0