Vilken helg.

Den här helgen har varit riktigt tuff. I fredags jobbade jag drygt 16 timmar oc när jag kom hem på natten vid 02.45 så satt våra nya grannar ute på gården och festade och jag bad dem att gå in för de förde oväsen och jag var trött och ville sova men de lyssnade inte. När Johan kom hem 20 minuter senare kom Johan hem och bad dem vara tysta och det blev tyst och vi kunde sova. När vi just somnat väcktes vi av att en kille stod utanför och hade jordens bråk med sin flickvän. Det slutade med att 3 polisbilar och en pikébuss var tvivla att rycka ut. På lördagen jobbade jag vakt med Johan och det var ganska så kul. Sov drygt tre timmar inatt och sedan åkte jag och jobbadeoch nu sitter jag på jobbet och är trött och vill bara hem och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0