Jag höll på att krocka

Var på väg hem från affären och framför mig på vägen låg 2 bilar som låg i 50 på en 80 väg och jag signalerade och började köra om men bilen framför mig började också att köra om utan att signalera och det gjorde att jag fick tvärbromsa och fick sladd på bilen eftersom det regnar ute. Jag lyckades räta upp min bil men var jätteskakig eftersom när jag fick sladd så kom det flera mötande bilar och jag kunde ha blivit påkörd. I alla fall så körde jag till slut om bilen som låg i 50 och sedan körde jag efter den andra bilen dom nästan hade gjort så att jag krockat och den körde på dom om inget hade hänt. Jag skrev upp bilnumret och sedan körde jag pm bilen och var så arg för det satt en karl i den som inte verkade fatta vad han gjort. Nu är jag hemma och försöker lugna ner mig för det var verkligen en otäck upplevelse och trots att jag inte körde fort så hade det kunnat sluta riktigt illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0