Gjort illa mig i benet

Har fruktansvärt ont i mitt vändes ben och det är inte träningsvärk utan det är nog för att jag klev snett när jag hjälpte min syster att flytta igår och sedan jobbade jag vakt på kvällen och då stod jag upp i fem timmar. Idag har jag tagit det väldigt lugnt med mitt ben. Igår natt var jag inte hemma fördöms vid fyra på morgonen så jag tog sovmorgon till elva och sedan tvättade jag i tvättstugan. Hann också med att åka och handla mat. Nu är jag på jobbet och jobbar till två inatt, är redan trött och skulle vilja åka hem och sova. Veckan som kommer blir det mycket jobb men det får jag ta för veckan därpå är jag ledig och då ska jag och älsklingen åka till Linköping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0