Idag blir det en lång dag

Ska hoppa in och jobba extra för en kille som vabbar idag så min dag kommer att bli väldigt lång pch jag kommer inte att vara hemma förräns vid 22,00 ikväll.

Igår köpte Johan Mario Cart till oss och det är till Nintendot och man sitter med varsin ratt och tävlar mot varandra. Vi spelade lite igår och det var väldigt roligt. Något som inte var så roligt igår var att min illebror William bröt foten när han spelade fotboll med sina kompisar i skolan igår. Ska gå över till honom imorgon med en stor godispåse!

Nu måste jag packa min väska och sedan ska jag åka till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Karin

William får ju inte äta godis för mamma han har ju en "tjock" mage!

2010-01-19 @ 16:36:26
URL: http://schkmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0