Gårdagen

Igår hade jag en riktig slappardag. Började med att jobba fram till klockan 12,00 och sedan åkte jag hem och tog ett långt varmt bad och sedan gick jag hem till min mamma och drack kaffe.

Vid 16,00 lagade jag middag åt Johan och mig och sedan låg vi i soffan hela kvällen och tittade på Herman Lindqvist dokumentär om Gustav Vasa och Bernadotte. Johan var helt slut efter att ha jobbat nästan 22 timmar i förrgår så han låg och halvsov bredvid mig i soffan.

Vid klockan 21,00 så bytte vi soffan mot sängen och låg och kollade på film där inne.

Idag känner jag mig riktigt utvilad och redo att åka till jobbet, ser fram emot att få komma hem för min älskling är ledig hela helgen och vi har planerat att umgås.

Kommentarer
Postat av: K

Hohooooo kan du inte blogga ifrån mobilen?

2010-01-14 @ 08:45:31
URL: http://schkmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0