Bilen ska säljas

Ska nu sälja min s40 och köpa en liten Toyota Aygo. Känner att det har blivit alldelles för dyrt att åka fram och tillbaka med min bil så nu ska det li en liten och väldigt bensinsnål bil. Som det är nu så betalr jag drygt 4000 kronor i månaden i bensinpengar och det är inte klokt.

Min chef ringde igår och var lite gring över att jag inte lämnat in min tidrapport så om jag hinner ska jag lämna in den idag innan jag börjar jobba. Ska jobba som croupier ikväll och jag hoppas att det är lite folk ute och att jag får mycket spel under kvällen. Där jag ska jobba ikväll brukar det inte vara så mycket folk och så är det helgen innan lön och då brukar det nästan vara dött ute.

Nu ska jag rosta bröd och äta frukost.


Kommentarer
Postat av: Karin

Ska ni ha fem dörrars eller tre dörrars på aygon?

2010-01-23 @ 18:31:30
URL: http://schkmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0