Vill bli blond igen!

Färgade mitt hår rött i höstas och nu gör jag mitt bästa för att det ska bli blont igen men det går sakta, tror att det blir lättare när det är sommar och solen hjälper till att bleka håret.

Igår var jag ledig och hann med en hel del saker. Först på morgonen var jag ocj klippte mig och sedan åkte jag och Johan till Eskilstuna och åt lunch på Laan Thong och efter lunchen åkte vi hem till min pappa och hälsade på och klappade katterna.

Vi hann också åka till Tuna Park och titta lite i affärer och sedan åkte vi hem till min lillasyster och fikade och där bjöd de oss på semlor! och jag lekte lite med min söta systerdotter. Tyvärr så verkar det som att hon är livrädd för Johan för så fort han är nära henne så börjar hennes läpp att darra och hon vänder sig bort eller så kanske hon bara är blyg.

Idag jobbar jag från 10-19 och jag längtar redan efter att få åka hem från jobbet och bara ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0