Usch vilken dag

Trodde det skulle bli en lugn dag på jobbet men så blev det tyvärr inte. Är helt slut och vill bara att min älskling ska komma hem och massera mina fötter.

Ikväll blir det ädelostsoppa och toast skagen till middag för jag orkar inte laga till något annat. Ska se om det går någon bra film på tvn, annars så går jag och lägger mig tidigt.

Imorgon jobbar jag en heldag och tyvärr så ser jag inte fram emot det för jag tror att det kommer att bli mycket att göra för mig eftersom det kommer vara dryga 12 minusgrader ute.

Längtar tills på onsdag och på fredag för då har jag bara halvdagar som jag jobbar.

Kommentarer
Postat av: K

Marlena är ju 62 år. Helvete vad gammal! ser ju ut som 50. Alla är gamla i days snart kan dom staRta pensionärs förening.

2010-02-21 @ 19:51:17
URL: http://schkmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0