Trevlig kväll

Igår var vi hemma hos min lillasyster och hennes kille och tittade på film, det blev filmen The Uninvited och den var riktigt läskig. Min systers bebis tycker ibland att min Johan är världens läskigaste och skriker högljutt när hon får syn på honom för att efter ett tag bara titta på honom och smila upp sig allt hon kan.

Idag ska jag åka och jobba fem timmar och sedan ska jag åka hem och dammsuga och torka golven för det har inte blivit gjort på en vecka och det börjar bli dammigt.

Ikväll ska vi äta kräftor som jag har haft i frysen sedan i höstas och sparat till något speciellt tillfälle och det får bli nu. Johan är ledig från krogen hela helgen och vi passar på att göra så mycket som möjligt tillsammans då. Nu ska jag göra iordning frukost åt oss och sedan måste jag åka och jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0