Till Lager 157 igen

Idag var Johan och jag på Lager 157 och handlade. Han hittade en jättesnygg Puma munkjacka och jag köpte en massa strumpor. Vi var också inne på Serholt och köpte lite heminredningsprylar.

Jag och min älskling har börjat titta på en serie som heter Sons Of Anarchy och den är väldigt beroendeframkallande. Låg och tittade på tre avsnitt igår innan vi skulle somna, blir nog likadant ikväll.

På torsdag ska vi åka till Toyota och kolla på Aygon som jag ska köpa och kolla vad de har för villkor om man ska ta ett billån där. Hoppas att det blir bra.

Det vi också har hunnit med idag är att leta lägenhet i Västerås och i närheten av Västerås. Vi känner båda att pendladet har blivit alldeles för dyrt och för jobbigt så nu ska vi flytta närmare men det är svårt att hitta någonstans där vi vill bo men det löser sig nog också, hoppas jag i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Karin

På söndag ska vi fira J med smörgåstårta. Ni får komma om ni vill.

2010-02-03 @ 03:30:23
URL: http://schkmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0