Starkt kaffe

Jag ska jobba idag med men imorgon är jag äntligen ledig och det ska bli så skönt, ska umgås med min fina Johan och mysa för det är Alla hjärtans dag imorgon. Min syster och hennes karl kommer över och äter mat och sedan tror jag att det blir en film för mig och Johan för på måndag ska jag upp tidigt och jobba.

Idag blir det jobbet fram till fem och sedan ska jag hem, äta, ta ett bad och vila och sedan ska jag iväg och jobba som croupier på kvällen. Alltid bra med lite extrapengar nu när vi ska flytta för det blir ju dyrt med allting.

Igår träffade jag en gammal kompis som jag inte sett på ett tag och hon hade verkligen sunkat ner sig och såg rent ut sagt helt för djävlig ut. Hon dricker mycket coca cola och röker och hennes tänder var helt bruna och såg riktigt äckliga ut, usch jag tyckte riktigt synd om henne. EN bra sak var i alla fall att det fick mig att vilja se fräschare ut och det enda som kan hjälpa mig är att jag börjar motionera och går ner i vikt. Snart beach 2010.

Kommentarer
Postat av: K

Vi skulle ju också få se på film hos er? Fan vad du håller på och ändrar dig hela tiden.

2010-02-13 @ 18:46:05
URL: http://schkmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0