Pasta till lunch

Lagar lunch till mig och älsklingen och sedan måste jag byta om och åka och jobba. VAr ute på en liten promenad nyss och det var så varmt och skönt i solen men det är ändå nio minus ute, nu längtar jag till våren och att snön ska börja smälta.

1 april får vi nyckeln till vårat nya hem och det ska bli skönt att flytta och få närmare till jobbet, pendlandet har verkligen tagit på mina krafter. Imorgon ska jag åka till Mio och botanisera där efter nya saker till vårat nya hem. Älskar Mios möbler och heminredningsdetaljer men tyvärr är det så att smakar det så kostar det, ska till Ikea också och se om de har något roligt där.

Kommentarer
Postat av: Karin

Det kostar mycket men det håller också massor med år :) Ikeas möbler går ju sönder efter en flytt!

2010-02-24 @ 11:51:00
URL: http://schkmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0