Kyckling med röd curry

Lagar lunch nu och det blir thaimat. Johan och jag var ute och tog en långpromenad imorse och sedan satte jag mig vid datorn för att kolla vilka som betalat på mina Tradera auktioner och alla utom en hade gjort det så efter lunchen ska jag till posten och skicka iväg lite paket.

Köpte en salva på apoteket igår till mina torra händer och den heter Locobase och jag hoppas att den hjälper. Är så trött på vintern nu och den här kalla och torra luften, vill ha vår.

Igår var det en gammal dam här och tittade på våran lägenhet och om vi har tur så kan hon flytta in redan i maj och då slipper jag och Johan betala dubbelhyra! Vi hoppas att hon tar våran lägenhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0