Känner mig bättre

Efter att ha legat och slumrat nästan hela dagen och mått dåligt så känner jag mig bättre nu. Johan är iväg och handlar kvällsmat men jag vet inte om jag får ner något så jag bad honom köpa kärnfria vindruvor som jag kan äta.

Fick ett roligt telefonsamtal nyss och det är en person som vill att jag hjälper till att tömma hennes förråd och köra hem sakerna till henne. Det efter att den här personen sagt saker som man inte ska säga till folk. Har inte bestämt mig för hur jag ska göra än.

HAr druckit ett glas med samarin och det var det vidrigaste jag någonsin druckit, nu ska jag lägga mig i soffan och fortsätta vila, går det något bra på tv ikväll?

Kommentarer
Postat av: K

Du är ju sjuk så du ska inte hjälpa henne. Jobbigt att hon är så förståndshandikappad.

2010-02-26 @ 19:20:50
URL: http://schkmidt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är slut i huvet har aldrig bett pappa att be dig att hjälpa mig han säger det för att han inte orkar själv. Vill som sagt inte ha nånting mer med dig att göra har jag också sagt det till dig dom 1000 ggr du har kontaktat mig. Jag hatar er ni är bara feta och olycliga och ni har misshandlat mig ni som har betende problem. Sök hjälp ist för att käka mat och godis och tyck synda om er. Vill inte höra nånting ifrån dig igen amanda skriv aldrig om igen.

2010-02-26 @ 19:43:14
Postat av: Anonym

om mig igen äckliga tjockis rulla åt helvetet.

2010-02-26 @ 19:44:35
Postat av: Kenta

Alla blir väll tjocka för en tjej som är smal som ett skelett och inte har råd att äta!



Hellre tjock med hjärnan kvar än smal och hög.

2010-02-27 @ 10:31:55
Postat av: Anonym

Väljer att inte trycka i mig mat även fast jag är mätt. Som två vissa andra inte kan göra utan äter och äter i all evighet därför dom går upp i vikt hela tiden och aldrig någonsin kommer gå ner förrän dom lär sig att äta ska man göra för att överleva inte för att leva.

2010-03-02 @ 12:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0