Kan inte klara sig själv

Jag är så trött på min mamma som hela tiden behöver min hjälp med allt och inte verkar kunna göra någonting själv. Vet inte hur mycket mer jag orkar men nästa vecka flyttar hon till en annan stad och jag hoppas att jag får det lugnare då.

Idag skulle hon komma över och låna våran dator och leta efter en ny bil, datorn hemma får hon inte låna för min lillebror. Hon sa att hon skulle komma över klockan elva men den är över elva... irriterande. Sedan när hon är här sitter hon och svammlar och beter sig konstigt.  Får se om hon dyker upp. Får se om kan hitta någon bil, det kommer sluta med att jag hittar en bil åt henne och sedan får jag förmodligen betala den åt henne också, suck.

Kommentarer
Postat av: K

Det har gått så fort sen hon sa det :P Hoppas hon håller sig därute på landet.

2010-02-20 @ 16:00:01
URL: http://schkmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0