Kaffe utan mjölk

Ska snart åka och jobba och känner mig faktiskt ganska så pigg med tanke på vad klockan är. Vi hade så lite mjölk hemma så jag sparade sista skvätten till min fina och dricker svart kaffe men detr funkar det också.

Igår hade vi en sådan trevlig kväll och maten blev riktigt lyckad. Efter maten så spelade vi Mariocart och det verkade som att min syster och hennes kille gillade det. När de sedan hade åkt hem så tittade Johan och jag på en film som heter Pelham 123 och den var bra.

Slutar tidigt idag och på eftermiddagen ska jag ut och gå en långpromenad så att jag bränner bort några av kalorierna som slank ner igår, nu ska jag åka till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0