En del människor missar mycket

Fick riktigt glada nyheter imorse och ville dela med mig av dem till mina nära och kära men när personen man vill berätta det för inte svarar i telefonen när man ringer eller svarar på de sms man skickar då tröttnar man. Johan var i alla fall hemma när jag fick samtalet och han blev också glad för min skull.

Idag var vi och skrev på hkontraktet för vårat nya hem och jag tog en tur förbi där och kikade in. Längtar så till 1 april när vi kan flytta in där, har redan börjat planera hur vi ska möblera där! Det blir några nya möbler som måste köpas men annars så får våra gamla gott och väl plats.

Kommentarer
Postat av: Karin

Blir en härlig vår för eran del =)

2010-02-12 @ 22:59:31
URL: http://schkmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0