Mitt liv är kaos!

Det är två veckor kvar till jul och jag har inte julpyntat någonting hemma och jag som brukar älska att julpynta. Igår städade jag iallafall hemma och när jag kommer hem ikväll så ska jag plocka iordning på allt som bara ligger och dräller överallt. Imorgon hinner jag nog ingenting hemma för då ska jag hem till min mamma och äta tacos. På söndag ska jag hem till min pappa och äta och sedan ska jag klappa 4 mjuka pälsar, pappas hund och 3 katter. När Johan var och hälsade på hemma hos pappa sist så hade han med sig två burkar ravioli som han skulle äta och katterna blev så glada när de såg Johans ravioli burkar för de trodde att det var kattmat och sen när de inte fick något så blev de väldigt förvånade. Jobb nu och sedan hem och äta en smörgås och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0