Så otroligt nonchalant

Älsklingen och jag har börjat leta efter ett nytt hem, det är aldrig tyst här där vi bor så vi känner att vi måste flytta. Ringde på en lägenhet imorse men han jag pratade med sa att han inte hade tid att prata och skulle ringa upp. Det har nu gått 3 timmar! Jag känner att den här gången så ska jag vara mer nogrann och kolla på vad det är gör folk som man får som grannar innan vi bestämmer oss för en lägenhet men samtidigt har vi inte så bråttom att hitta något utan kan ha tid att vara kräsna och hitta den rätta bostaden.

Kommentarer
Postat av: Karin S

Sådär tänkte jag också göra när jag skulle flytta förut :P Åka dit mitt inatten och kolla så det är tyst och åka dit nån helg och se om det är någon som har fest.

2010-08-26 @ 21:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0