Godmorgon!

Jag somnade jättetidigt igår och vaknade vid klockan fem imorse och kunde inte somna så jag låg och spelade en stund på mobilen. Efter att man vänt på dygnet som jag har gjort när jag jobbade natt så är det svårt att ställa tillbaka dygnsrytmen. Igår när jag var och handlade då var det ett äckligt fyllo i butiken och stod och grävde med sin mycket smutsiga hand i lösgodiset och snaskade i sig, så vidrigt och jag kommer aldrig mer att köpa lösgodis. Sa till i kassan att fyllot snaskat i sig ett flertal bitar och att de kanske skulle påminna honom om att betala för dem. Nu ska jag äta frukost, lyckades somna om imorse, och sedan ska jag gå ut på en promenad om det inte har börjat regna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0