Surkärring

Var och handlade på Konsum igår och skulle betala i snabbkassan, den som man scannar sina varor själv i, och det blev något fel så jag var tvungen att be en kvinna i butiken som stod och hade hand om snabbkassorna om hjälp några gånger och det uppskattades inte av surkärringen som till slut snäste åt mig att det fanns vanliga kassor för oss som inte fattade. Jag blev arg och sa att hon inte behövde vara otrevlig och surkärringen hade mage att fräsa tillbaka att hon inte alls var otrevlig och sen gick hon iväg. Hade god lust att gå efter kärringen och fråga vad hon hade för problem men jag tog ett djupt andetag och räknade till tre och sedan gick jag ändå fram till kärringen och frågade om det inte var hennes jobb att hjälpa kunder och hon sa jo. Då sa jag att nästa gång jag kom och handlade då skulle hon bete sig som folk och sedan gick jag argt ut. Får se om jag handlar något mer på Konsum i Arboga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0