Stressat hela dagen.

Idag har jag varit så otroligt trött och det är för att jag jobbade igår och inte kom hem och somnade förräns vid fyratiden men det var en bra kväll igår och jag fick ut en riktgit bra lön och det fick den andra tjejen som jobbade med! Idag jobbade jag på stan och efter jobbet åkte jag till Willys och handlade, våran kyl och frys är helt tomma så det är bara att fylla på. Efter Willys åkte jag hem och började städa för det ser ut som ett bombnedslag här hemma. Min fina Johan skickade nyss ett supergulligt sms och jag kan inte låta bli att tänka att jag har haft en sådan tur som har hittat honom, han till och med tycker om mina tokiga systrar och säger att de är charmiga??? Nu ska jag dammsuga och sedan ska jag gå ut på en kvällspromenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0