Jäkla otur

Fick fortkörningsböter igår och jag är så förbannad, skulle sakta ner från 70 till 50 eftersom det blev 50 väg och jag det sjuka är att jag inte körde för fort. Jag hade legat i 70 hela vägen och sedan saktade jag ner till 50 men för sakta så när jag passerat 50 skylten och låg i 60 samtidigt som jag bromsade ner till 50 så sköt de på mig med sin jävla laser och vips så körde jag för fort! När fan ska man egentligen sakta ner till 50 är det före 50 skylten??? Jag har alltid trott att det var vid 50 skylten. Fick 2000 kronor i böter för att jag körde i 58 km på en 50 väg. Efter böterna så åkte jag hem och köpte med mig en STOR MARABOU HELNÖT och tröståt halva och sen satt jag hemma och surade resten av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0